вторник, 2 февраля 2016 г.

Good afternoon! I rested, and now with renewed energy to work. Plans for a grand. New doll - automaton. The workshop is the order and silence. On the table laid out new imported fabric is embroidered with silk tapestries. Very inspiring. And in his new book library. It's always a great pleasure. One of just a storehouse of books, textile, ornaments and technologies. So with renewed vigor in the way. And you as always with me. I attached a few photos from the Dresden Museum. They inspired me to the next doll. I'm just eager to create it.
 Добрый день! Я отдохнула, а теперь с новыми силами за работу. Планы просто грандиозные. Новая кукла - автоматон. В мастерской пока порядок и тишина. На столе выложила новые привезенные ткани, это гобелены с шелковыми вышивками. Очень вдохновляют. А еще в свою библиотеку новые книги. Это всегда огромное удовольствие. Одна из книг просто кладезь, по текстилю, орнаментам и технологиям. Так что с новыми силами в путь. А Вы как всегда со мной. Я прикрепила еще несколько фото из Дрезденского музея. Именно они меня вдохновили на следующую куклу. Я просто горю желанием ее создать.

1 комментарий:

  1. Wow that book looks really inspiring. I am sure another master piece is in the making.

    ОтветитьУдалить